Vaihto & Palautus

Palautusehdot

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, myyntikelpoinen ja mahdolliset laput tulee olla edelleen kiinni. Poikkeuksena ovat tilaustuotteet, alusvaatteet, uimapuvut ja muut hygieniatuotteet, sillä niillä ei ole vaihto- tai palautusoikeutta käyttämättöminäkään. 

Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Voit palauttaa meille tuotteet omalla kustannuksellasi valitsemallasi toimitustavalla (kirje/paketti). Vaihtotilanteessa tarjoamme korvaavan tuotteen lähetyskulut, mutta meille päin tapahtuvan lähettämisen kustantaa asiakas.

Ilmoitathan palautuksesta aina etukäteen osoitteeseen info@loimustore.fi tai palautelomakkeen kautta. Laita pakettiin mukaan alkuperäinen pakkauslista ja päälle yhteystietosi lähettäjänä. Palautuksesi käsitellään ja hyvitykset maksetaan noin 10vrk:n sisällä palautuksen saapumisesta meille, palautuksia käsitellään keskitetysti maanantaisin.

Verkkokaupasta tilattujen tuotteiden ostosumma palautetaan Paytrailin kautta käyttämällesi maksutavalle. 

Asiakaspalautusten palautusosoite on:

LOIMU kids&lifestyle

Erilänperäntie 11

91900 Liminka

Muista ottaa palautuksesta itsellesi Postista kuitti. Huomioi, että kirjeenä lähetetyistä palautuksista asiakkaalla on taloudellinen vastuu siitä, että palautus saapuu meille. 

Tuotteen vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen esim. toiseen kokoon, suosittelemme ilmoittamaan asiasta pikimmiten sähköpostilla, jotta voimme varata oikean koon sinulle, mikäli sitä on vielä varastossa.

Tuote voidaan myös vaihtaa toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin. Jos korvaava tuote on eri hintainen, teemme joko rahojen palautuksen tai laskun erotuksesta. Jos haluat vaihtaa tuotteen johonkin muuhun, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse niin varaamme haluamasi tuotteen ja postitamme sen palautuksen saavuttua meille. *Huom. jos vaihdettu tuote palautetaan perimme palautuksesta 3euroa.

Kaupanpäälliset, kuten lippikset ja lahjakortit, joiden ehtona on tietyn tilausrajan ylittäminen, menettää jos tilaus palautetaan tai raja alittuu. Jos kaupanpäällistä ei palauteta, tuotteen ilmoitettu arvo vähennetään maksunpalautuksesta.

HUOM, Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen perumiseksi. Veloitamme noutamatta jätetyistä paketeista 10€. Huomioithan myös sen, että mikäli palautuksen jälkeen tilauksen loppusumma jää alle 100 euron, jolloin toimituskuluttomuuden raja ei enää ylity, perimme normaalit toimituskulut eli 2,90/4,90€ jälkikäteen. 

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Tuote- ja hintatiedot

Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät verkkokaupassamme
Kaikkien tuotteidemme hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%. Lopulliseen hintaan lisätään toimituskulut.

Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitustavat ja -kulut 

Toimituskulut kotimaahan ovat 2,90€/tilaus.

Pienemmät (alle 250g tai tilauksen arvo alle 50€) tilaukset toimitamme pääosin kirjeenä tai Postin Pikkupakettina. Tämän ylittävät toimitukset aina Postin Pikkupakettina tai Postipakettina. 

Halutessasi myös pienemmät toimitukset voidaan toimittaa Postipakettina, Smartpost pakettina tai Matkahuollon pakettina, jolloin toimitus maksaa 4,90€/tilaus.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. 

Yli 100€ tilauksissa toimitus on aina ilmainen!

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset Postiin mahdollisimman pian, 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. HUOM! Ruuhka-aikoina toimitusajat saattavat olla pidemmät!

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. 

Paytrailissa sinulla on käytössäsi on seuraavat maksutavat:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danske Bank
  • Säästöpankki
  • Oma säästöpankki
  • POP Pankki
  • Handelsbanken
  • Aktia
  • S-pankki
  • Ålandsbanken
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express
  • Collector Bank lasku/Osamaksu
  • MobilePay


Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.
Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)
Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.
Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:
Tarkemman palvelukuvauksen löydät https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

Maksujen reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Paytrailiin

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden nopeiten laittamalla sähköpostia osoitteeseen:

info@loimustore.fi

Noutamaton paketti 

Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen perumiseksi. Veloitamme noutamatta jätetyistä paketeista toteutuneet postikulut (10 euroa).

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi.

Kuljetuksessa vaurioituneet tuotteet
Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin.

Virhe tuotteessa
Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 14 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. 

Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. 

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä:

info@loimustore.fi